dinsdag 3 september 2013

Letters*A*merklap-2

De eerste A staat op de merklap. Het stramien borduurt
heerlijk. Ik denk dat ik dat bij de Handwerkboetiek 
in Roden heb gekocht, maar zeker weet ik het niet.
Er zijn meer
dan 20 A's maar ik zal echt niet elke
keer als er weer een A bijkomt een blogje
schrijven hoor. Dat wordt teveel van het goede.
Het stramien heb ik over een plantje gelegd dat hier
al de hele zomer staat te bloeien. Of niet. Het is een 
heel wonderlijke plant: of hij bloeit heel weelderig of 
helemaal niet. Maar als hij bloeit is hij prachtig.
Zoveel verschillende kleuren! Onbegrijpelijk dat dat
in één plantje zit.
Het is een vetplant en vraagt weinig water maar ik
weet de naam niet meer. Beetje dom, label weggegooid.

Maar om op de merklap terug te komen, 
ik zal het jullie melden als er meerdere A's
geborduurd zijn of als er een deeltje af is.

Fijne dag! 

1 opmerking: