zaterdag 7 september 2013

Naaldenboekje

Gisteren ben ik naar de Quilttentoonstelling in Alkmaar
geweest. Het was een bijzonder mooie tentoonstelling.
De quilts hingen prachtig en er was veel
variatie. Ook was er genoeg ruimte 
tussen de quilts wat het fotograferen goed mogelijk maakte. 
Hulde aan de tentoonstellingscommissie!
Ik zal geen foto's van de tentoonstelling laten zien,
ga zelf kijken en bewonderen en je verwonderen
over de dingen die mogelijk zijn bij het maken van een quilt. 
Heel braaf ben ik geweest bij het zien van al het moois
in de winkeltjes. Steeds bedenken: nee Anke, je hebt genoeg thuis!
Het was moeilijk maar bij dit pakketje van een 
naaldenboekje liet ik me toch verleiden.
Gekocht in het winkeltje van Marin.
Het is al gedoopt. Gisteravond toen ik het uitpakte om 
de inhoud te bekijken ging er een glas pils overheen
maar vanmorgen was alles weer droog.
En nu is het weekend en ik vind dat ik eraan 
mag beginnen....heerlijk!

Fijne dag voor jullie!...Anke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten