donderdag 14 november 2013

Portret-5

En dan is het portret zomaar klaar.
Jammer genoeg is de gele vlek van de marker
er niet uitgegaan met wassen. Rechtsboven
op de stof zie je nog een stukje. Ik heb alle 
gele kruisjes uitgehaald en opnieuw geborduurd.
Als het ingelijst wordt en er komt een pass-partout
of direct een lijstje langs het geborduurde 
dan zie je het volgens mij niet meer.
Het is wel raar, zoiets heb ik nog nooit gehad.
En nu borduur ik dit voor een ander en dan
overkomt me dit! 
Maar ja, je kunt niet altijd geluk hebben.
Wel had ik geluk dat alles volgeborduurd is
en de gele markervlek niet meer zichtbaar is
in het geborduurde portret.
Dus toch nog geluk.


Fijne dag voor jullie!...Anke

1 opmerking:

  1. Hoi Anke ik vind het een hele prestatie hoor, dat je het met alle tegenslag af hebt gekregen. Ik hoop dat de ontvager er blij mee is. Fijn weekend groetjes ineke (en nu weer leuker werkje onderhanden nemen)

    BeantwoordenVerwijderen