vrijdag 17 januari 2014

Nearly Insane 8-9

Het duurde lang, maar nu is
blockje 8 af, en ook blockje 9.
Hier hangen ze mooi te zijn op het prikbord.

Blockje 8 bestaat uit 152 stukjes,
dus duurde het wel even voor ze aan
elkaar zaten.











En blockje 9 was leuk bedacht, maar of dat
goed uitwerkt? Ik had placemats gekregen
van Trees in rood-wit-blauw en bedacht dat ik
deze mooi kon gebruiken voor NI.
De tekst  
"oost west thuis best"
vond ik wel erg mooi en als het blockje recht
zou komen in de quilt zou het prima zijn zoals
ik het genaaid heb. Maar...de blockjes komen op
de punt te staan, dus nu wordt het:
"zuid oost, noord west, thuis best".
Rekenen we dat ook goed? Zou het erg opvallen?
Weet je wat, ik zie wel.

Fijne dag voor jullie!...Anke

1 opmerking:

  1. Hoi Ank ik vind het wel geinig staan hoor, lees automatisch owtb. Fijn weekend ineke

    BeantwoordenVerwijderen