woensdag 26 februari 2014

Wekelijkse Randjes en Patronen

Wat is het fijn dat er bloggers zijn die
wekelijks tijd en moeite steken in het publiceren
van Randjes en Patronen.
Heel lief van jullie dat jullie dat willen
delen met iedereen!!!
Graag maak ik er gebruik van en 
op vrijdag, zaterdag en maandag
wacht ik vol spanning welk patroontje
er nu weer aan komt.
Hier mijn wekelijkse proeve van
bekwaamheid.
Het "Randje per week" van
Annelies van den Berg en Simone de Jong
van de blog "Soet Idee".
Ik heb voor een smal randje gekozen.
Lekker gauw klaar!!
Iedere zaterdag komt er een nieuw patroontje 
(of twee) !!
Dit zijn de eerste drie randjes
van de Fair Isle Sampler van de
blog en website van Wieke van Keulen
 www.wiekevankeulen.com
Heerlijk breien op een rondbreinaald nr. 4.
Tussen de randjes komen 2 pennen recht,
gebreid in de achtergrondkleur.
Ik ben benieuwd hoe het resultaat 
uiteindelijk zal worden met de 1000 kleuren bol.
Iedere vrijdag komt er een nieuw patroontje!!
















Dit is de tweede haakrol van Wieke van Keulen.
Met de eerste heb ik niet meegedaan, maar nu dacht ik: Dit kan er ook nog wel bij.
Het patroon staat op haar blog: wiekevankeulen.blogspot.nl.
En iedere maandag komt er een patroontje bij!!
Ik ben heel blij met deze wekelijkse patroontjes.
Tussendoor is het heel goed te doen en steeds
weer is het leuk om het resultaat te zien.

Fijne dag voor jullie!...Anke



Geen opmerkingen:

Een reactie posten