woensdag 10 september 2014

Ja, ja, Jacobus

Daar is hij dan, hij wilde eindelijk wel eens
op de foto.
Het is een leuk mannetje.
Eigenlijk heb ik met te dikke pennen gebreid.
Eerst de werkbeschrijving lezen, Anke!
Je moet met pennen breien die dunner zijn dan op 
de bol staat aangegeven.
Nu zitten er hier en daar gaatjes in.
Ik heb hem nog een keer heet gewassen,
maar dat hielp niet echt.
De vulling zie je er af en toe
doorheen.
Jammer dan, ik ga hem toch echt 
niet uithalen!








Hij zit lekker buiten. Het is nog geen winter, hoewel
we het Zomerpaleis verlaten hebben en weer in het
Winterpaleis zijn neergestreken.
Binnen ligt Jacobus (toevallig de tweede naam van 
mijn vader) op de rug van de bank.
Buiten maakte hij nog een uitje:
Hij kroop in de afgekeurde kerststal die in de tuin staat.

Fijne dag voor jullie!...Anke

1 opmerking:

  1. Wat een gezellig mannetje. Hij zit er leuk bij enne de gaatjes zie ik niet. Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen