maandag 1 juni 2015

Puzzelquilt-2, Bezoekersaantal

De puzzelquilt voor Sven is af!!
Nog even de laatste steekjes, het label 
achterop naaien... en
Klaar is hij!!!
 Waarom het onderste deel van de foto
zwart is weet ik niet, maar linksboven
staat hij helemaal.

Ik had het al verteld, aan de achterkant
heb ik fleece gezet en er zit geen batting in.
De achterkant is niet zó goed te zien, daarom 
hieronder een detail...
Ik heb zoveel mogelijk delen, vierkanten en rechthoeken,
in de naad, langs de gele tussenstukjes,
gequilt op de naaimachine.
Het ging prima, maar nam wel een paar dagen 
in beslag.
En dit is het label. 
Sven is er heel erg blij mee en slaapt
als een roosje onder de quilt!

Nog even een voor mij geweldig bericht:
Het bezoekersaantal is vandaag boven
de 10.000 gekomen !!!
Voor sommigen misschien een kleinigheid,
maar voor mij geweldig!
Hartelijk dank allemaal voor het bezoeken
van mijn blog!

Fijne dag voor jullie!...Anke  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten