dinsdag 3 januari 2017

Een Nieuw Jaar met Kerstborduurtje

Voor jullie allemaal een heel mooi Nieuw Jaar
waarin jullie wensen uitkomen!
We moeten er wel zelf iets aan doen, maar ernaar streven
is al een stap voorwaarts.

Begin december had ik een "kerstborduurtje" af
maar ik kwam er maar niet toe om  een blogje 
te schrijven. Voor een ander weet ik het zo goed:
Zitten en doen!
Als ik ze had zou het bij de goede voornemens
voor het Nieuwe Jaar kunnen, maar die heb ik niet.
De lijst zou te lang zijn dus komt er niets van.
Dan maar beter geen voornemens. Ik neem de dag zoals
hij valt en bekijk per dag wat ik wil gaan doen.
Dit is het kerstborduurtje, eigenlijk heeft het
niets met Kerstmis te maken, maar door de kleuren
rood, wit en groen doet het Kersterig aan.
Ik heb het ingelijst met Kerststof.
Een aantal lusjes aan de bovenkant gemaakt
en een takje uit de kerstboom door de lusjes gedaan.
En zo hing het met de kerstdagen in de kamer.
M. had gevraagd of zij het mocht hebben maar ik zei:
Na kerstmis en dus heeft zij het Tweede kerstdag 's avonds
meegenomen naar hun huis.


Fijne dag voor jullie!...Anke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten