zaterdag 4 februari 2017

Merklap 1882-1

Toen J. deze week hier was en vertelde
over een merklap die ze ging maken
ging mij een lichtje op.
Was ik hier ook niet mee bezig?
Gezocht en gevonden!
We hebben het boek van Joke Visser
"Merklappen uit de Lage Landen" erbij
gehaald. En daarin stonden de beide 
merklappen van de zusjes Claas.
J. was begonnen met de merklap die
als foto geplaatst was en waar zijzelf een
patroon van had en ik was al een tijd
geleden begonnen met de merklap waarvan
het patroon in het boek van Joke staat.
Van ons beide is het de bedoeling om
allebei de merklappen te maken.
 En, o wonder, een kwart van het geheel heb ik al af!
Met veel zin ga ik verder met borduren.
De Millefiori quilt gaat even opzij, maar 
blijft wel in het oog, zo ook de Worthing Downs quilt.
Mijn motto: Doe alleen wat je leuk vindt om te doen!!
Dus vandaag lekker borduren

Fijne dag voor jullie!...Anke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten