maandag 17 april 2017

Flying pigs + other things-1

Dinsdagavond bij de Drie Steekjes hadden M. en I. 
een nieuw project. Een BOM van een Australische
quilter, Anni Downs, 
DANCING CHICKENS & FLYING PIGS.
M. chatte een tijdje geleden naar I. dat ze deze BOM besteld had. 
En toeval? I. zat hier net naar te kijken: zal ik of zal ik niet.
Dus, geen duwtje meer nodig, bestellen!
Ze waren er allebei aan begonnen.
I. vroeg of ze even een kopietje voor mij zou maken?
GRAAG!! Beiden hadden andere achtergrondstof
gekocht met iets meer structuur.
We hebben nog geprobeerd G. over te halen om er
ook aan te beginnen, maar zonder succes helaas.
(Eerst wat meer tijd zien te krijgen als little M. naar school is).
M. vroeg of ik haar achtergrondstof wilde hebben
dat bij het pakketje zat.
GRAAG! En zo ging ik "s avonds naar huis met
patroon en stof.
Vandaag, vijf dagen later, waarvan twee pyamadagen, 
is deel 1 klaar. Sorry M. ik zou niet zo hard gaan maar
het was té leuk om te laten liggen.


Fijne dag voor jullie!...Anke

1 opmerking:

  1. Ook al doe ik niet mee aan het project, ik geniet van jullie prachtige creaties! Wat een leuk patroon, daar wordt iedereen toch vrolijk van, vliegende varkentjes..

    BeantwoordenVerwijderen